Darkmystery
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til darkmystery fantasi hjemmesiden der hilser dig på din rejse som det væsen du ønsker at være vi håber i har nogle gode tider på vores side
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
hvor er jeg I_icon_minitimeMan Aug 01, 2011 12:50 pm af Gæst

» автоматизированный резательный комплекс СОЧИ-5
hvor er jeg I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:35 am af Gæst

» посмотреть индийские фильмы онлайн вы найдете на kino-clubs.ru
hvor er jeg I_icon_minitimeTors Jul 28, 2011 6:42 am af Gæst

» Join Underland
hvor er jeg I_icon_minitimeMan Aug 30, 2010 10:16 pm af Gæst

» den stille opholdsstue
hvor er jeg I_icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 11:30 am af TheBlondie :D?.

» en tur i skoven
hvor er jeg I_icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:59 am af Saphira

» Heeej alle kig venligst her!!! tak xD
hvor er jeg I_icon_minitimeTors Jul 22, 2010 11:35 am af Saphira

» Join - Behind the screen
hvor er jeg I_icon_minitimeTors Jul 22, 2010 9:52 am af Gæst

» emne
hvor er jeg I_icon_minitimeFre Jul 16, 2010 8:29 am af Saphira

Mest aktive brugere
Saphira
hvor er jeg I_vote_lcaphvor er jeg I_voting_barhvor er jeg I_vote_rcap 
Admin
hvor er jeg I_vote_lcaphvor er jeg I_voting_barhvor er jeg I_vote_rcap 
Aleera
hvor er jeg I_vote_lcaphvor er jeg I_voting_barhvor er jeg I_vote_rcap 
Sania
hvor er jeg I_vote_lcaphvor er jeg I_voting_barhvor er jeg I_vote_rcap 
stefan
hvor er jeg I_vote_lcaphvor er jeg I_voting_barhvor er jeg I_vote_rcap 
Hika
hvor er jeg I_vote_lcaphvor er jeg I_voting_barhvor er jeg I_vote_rcap 
Night
hvor er jeg I_vote_lcaphvor er jeg I_voting_barhvor er jeg I_vote_rcap 
TheBlondie :D?.
hvor er jeg I_vote_lcaphvor er jeg I_voting_barhvor er jeg I_vote_rcap 
Laila
hvor er jeg I_vote_lcaphvor er jeg I_voting_barhvor er jeg I_vote_rcap 
Tilde
hvor er jeg I_vote_lcaphvor er jeg I_voting_barhvor er jeg I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 21 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alice

Vores brugere har i alt skrevet 413 indlæg i 49 emner
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Forum

 

 hvor er jeg

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:02 am

T:6:00
S:kirkegaard
V: det skulle til at regne,kolde brise
O: masser af gravtene,og hende selv.

Saphira vågnede en morgen,hun lyttede og der var stille bort set fra at hun kunne hører kraver,men alligevel.Hun kunne ikke huske hvad skette,hun kunne mærke at hun det ikke var hendes hjem for der hvor hun boede der spillede klokken altid en dejligt melodi om morgen kl.6 om morgen,hun satte sig op af en gravsten.
Tilbage til toppen Go down
Night

Night


Mand Antal indlæg : 13
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:13 am

Night var i sin snetiger form, som i hans tilfælde var Sølv og sort. Han gik stille rundt inde på kirkegården, det var som om han forsvandt mellem gravstenene, for der var ikke rigtigt nogle der lagde mærke til ham. Han så denne pige der sad op af en gravsten, Night blev enig med sig selv om han hellere måtte forvandle sig til menneske igen. " Hvad laver du på kirkegården så tidligt?" spurgte Night og gik stille over mod hende, det eneste man kunne se fra tigeren var ørerne og halen
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:19 am

"det ved jeg ikke "sagde hun og kunne ikke særeligt godt huske hvad der skette,men det eneste hun ved var at hun ikke var i kina,men et andet sted,hun holdt sig på hovedet for hun kunne mærke at hun var blevet slået med noget hårdt i hovedet"hvad med dig"spurgte hun så.
Tilbage til toppen Go down
Night

Night


Mand Antal indlæg : 13
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:21 am

" jeg er her bare, jeg bliver kaldt spøgelses katten" sagde Night med et let smil på sine let røde læber
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:25 am

"okey det er lige som de kalder mig for blodsuger Englen"sagde hun "nå ja hvem er du egenligt"hun vendte ansigtet mod ham og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Night

Night


Mand Antal indlæg : 13
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:27 am

" mit navn er Night, min far er præst og arbejder her" sagde han og bed sig let i underlæben " hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:31 am

"Saphira"sagde hun med et smil på læben "jeg bor godt nok på en gammel kirkegaard i et andet sted,men har ingen andelse om hvordan jeg er endt her"hun og vendte ansigtet fra den ene side og den anden side"hvor jeg så er,jeg ved godt det er en kirkegaard men jeg ved at jeg må værer i et andet land eller så noget"hun var lidt forvirret over det.
Tilbage til toppen Go down
Night

Night


Mand Antal indlæg : 13
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:36 am

" du er i Darkmystery" sagde Night med et lille smil på læben " dette er den ældste kirkegård der er her i byen" sagde han og kiggede på den gravsten hun sad op af " den gravsten du sidder op af er fra 1800- tallet" sagde han og strøg en hvid hårtot bag øret
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:41 am

hun vendte sig om og følte med hånden og kunne mærer der stod noget på stenen hun havde siddet op ad"okey"sagde hun"jeg kommer fra et by der hedder dark Zhengzhou den er opkaldt efter den kinesiske by Zhengzhou"hun vendte sig mod ham"hvilken race er du"for hun havde lidt ondt i hovedet til at kunne tænke.
Tilbage til toppen Go down
Night

Night


Mand Antal indlæg : 13
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:47 am

" jeg er animagus, Og hvad med dig?" sagde Night, Han kunne godt se hun var rundt på gulvet
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:53 am

"blandet race "sagde hun"halv vampyr og halv demon"hun og lyttede lidt til kraverne der fløj lidt rundt på kirkegaarden.
Tilbage til toppen Go down
Night

Night


Mand Antal indlæg : 13
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 5:57 am

Night nikkede kort i forståelse " kunne føle vampyr delen , men ikke den anden" sagde han så
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 6:03 am

hun spredte sine sorte vinger ud,de lingede mere engle vinger end demon vinger,men det var fordi at hendes far var en engeldemon"ser du min far var en engeldemon,og med det mener jeg at han var en demon med engel vinger"sagde hun og håbede på at han forstod det,hun havde godt nok ikke kendt sine forældre,men hun havde haft om sin forældre som fortalte hende hvad der skette selvom det var ret underligt.
Tilbage til toppen Go down
Night

Night


Mand Antal indlæg : 13
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 6:04 am

Night nikkede forstår det godt, Jeg kan godt lide dine vinger" sagde han med et let smil på læberne

// damn skal logge.. KOmmer igen senere//
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitimeOns Jun 23, 2010 6:07 am

"tak "sagde hun med et smil på læben.

//okey ses //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





hvor er jeg Empty
IndlægEmne: Sv: hvor er jeg   hvor er jeg I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
hvor er jeg
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkmystery :: Darkmystery :: Kirkegården-
Gå til: