Darkmystery
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til darkmystery fantasi hjemmesiden der hilser dig på din rejse som det væsen du ønsker at være vi håber i har nogle gode tider på vores side
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 01, 2011 12:50 pm af Gæst

» автоматизированный резательный комплекс СОЧИ-5
en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:35 am af Gæst

» посмотреть индийские фильмы онлайн вы найдете на kino-clubs.ru
en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 28, 2011 6:42 am af Gæst

» Join Underland
en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 30, 2010 10:16 pm af Gæst

» den stille opholdsstue
en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 11:30 am af TheBlondie :D?.

» en tur i skoven
en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:59 am af Saphira

» Heeej alle kig venligst her!!! tak xD
en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 22, 2010 11:35 am af Saphira

» Join - Behind the screen
en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 22, 2010 9:52 am af Gæst

» emne
en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 16, 2010 8:29 am af Saphira

Mest aktive brugere
Saphira
en tur i skoven - Page 2 I_vote_lcapen tur i skoven - Page 2 I_voting_baren tur i skoven - Page 2 I_vote_rcap 
Admin
en tur i skoven - Page 2 I_vote_lcapen tur i skoven - Page 2 I_voting_baren tur i skoven - Page 2 I_vote_rcap 
Aleera
en tur i skoven - Page 2 I_vote_lcapen tur i skoven - Page 2 I_voting_baren tur i skoven - Page 2 I_vote_rcap 
Sania
en tur i skoven - Page 2 I_vote_lcapen tur i skoven - Page 2 I_voting_baren tur i skoven - Page 2 I_vote_rcap 
stefan
en tur i skoven - Page 2 I_vote_lcapen tur i skoven - Page 2 I_voting_baren tur i skoven - Page 2 I_vote_rcap 
Hika
en tur i skoven - Page 2 I_vote_lcapen tur i skoven - Page 2 I_voting_baren tur i skoven - Page 2 I_vote_rcap 
Night
en tur i skoven - Page 2 I_vote_lcapen tur i skoven - Page 2 I_voting_baren tur i skoven - Page 2 I_vote_rcap 
TheBlondie :D?.
en tur i skoven - Page 2 I_vote_lcapen tur i skoven - Page 2 I_voting_baren tur i skoven - Page 2 I_vote_rcap 
Laila
en tur i skoven - Page 2 I_vote_lcapen tur i skoven - Page 2 I_voting_baren tur i skoven - Page 2 I_vote_rcap 
Tilde
en tur i skoven - Page 2 I_vote_lcapen tur i skoven - Page 2 I_voting_baren tur i skoven - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 21 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alice

Vores brugere har i alt skrevet 413 indlæg i 49 emner
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Forum

 

 en tur i skoven

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Hika

Hika


Mand Antal indlæg : 19
Join date : 26/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 19, 2010 5:07 am

"åhh okay, du er sådan set den eneste jeg har mødt endu.." sagde han og grinte lidt af sig selv, han så på hende med det store smil og lukkede øjnene halvt i mens han betraktede hende.
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 19, 2010 5:09 am

"okey "sagde hun med et smil og viste ikke hvad hun skulle sige,hun tænkte lidt men kunne ikke komme på noget at sige.
Tilbage til toppen Go down
Hika

Hika


Mand Antal indlæg : 19
Join date : 26/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 19, 2010 5:13 am

han grinte igen lidt og begyndte stille at bevæge sig lidt ryndt i en lille firkant mens han drejede lidt rundt og hoppede uden nogle særlig grund til at gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 19, 2010 5:15 am

Hun viste ikke hvad hun skulle sige og ved ikke hvad hun skulle spørge om så hun for blev tavs.
Tilbage til toppen Go down
Hika

Hika


Mand Antal indlæg : 19
Join date : 26/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 19, 2010 5:26 am

han stoppede igen op og satte sig ned i midten af det svage omrids af firkanten han lige havde lavet, han så igen på hende og kunne ikke komme i tanke om noget man kunne sige.
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 19, 2010 5:29 am

Hun tænkte på hvorfor han havde en firekant på jorden,men hun sagde ikke noget og viste ikke hvad sige hun skulle sige så hun satte sig ned foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Hika

Hika


Mand Antal indlæg : 19
Join date : 26/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 22, 2010 8:17 am

Han ville gerne bryde stilheden men det var svært, "kommer du så fra en stor familie?" spurgte han pludeselig og fik endelig brudt stilheden dog med et spørgsmål men det føltes aligevel rart at få luftet stemmebåndet lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 22, 2010 9:26 am

"nej det er jeg ikke "sagde hun selvom hun ikke viste helt helt hvad han mente med en stor familie"hvad med dig"
Tilbage til toppen Go down
Hika

Hika


Mand Antal indlæg : 19
Join date : 26/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:44 am

"nej overhovedet ikke" sagde han og så smilende på hende, "hvor mange søskende har du?" spugrte han så og så stædig stor smilende på hende mens han lyttede til alle lydene i skoven og ventede tolmodigt på svar.
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:46 am

"jeg har vist ingen for jeg har faktisk aldrig kendt min familie"sagde hun med et skuffet ansigtsudtryk"men jeg tror at min familie ikke var særeligt stort"
Tilbage til toppen Go down
Hika

Hika


Mand Antal indlæg : 19
Join date : 26/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:50 am

"åhh det gør mig ondt at høre, er der da sket noget alvorligt eller ?" spurgte han og så pludeselig mere bekymret ud i hele ansigtet end før selv om et lille smil stædig spillede.
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:52 am

"det ved jeg faktisk ikke,jeg tror at de døde lidt efter jeg var blevet født"sagde hun og trak sig på skulderen"hvad med dig"
Tilbage til toppen Go down
Hika

Hika


Mand Antal indlæg : 19
Join date : 26/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:58 am

"jeg er blevet opfostret af min tante da resten af min familie er døde" sagde han og tænkte kort så man næsten ikke lagde mærke til pausen "det var min bror dre gjorde det, han ville lave et udviget selvmord jeg tror jeg er den eneste der mangler udover ham selv endu" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:59 am

"okey"sagde hun og havde ondt af ham,hun viste ikke hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en tur i skoven - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i skoven   en tur i skoven - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en tur i skoven
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkmystery :: au jus :: la foresta triste-
Gå til: