Darkmystery
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til darkmystery fantasi hjemmesiden der hilser dig på din rejse som det væsen du ønsker at være vi håber i har nogle gode tider på vores side
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
et gammel slot.. I_icon_minitimeMan Aug 01, 2011 12:50 pm af Gæst

» автоматизированный резательный комплекс СОЧИ-5
et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:35 am af Gæst

» посмотреть индийские фильмы онлайн вы найдете на kino-clubs.ru
et gammel slot.. I_icon_minitimeTors Jul 28, 2011 6:42 am af Gæst

» Join Underland
et gammel slot.. I_icon_minitimeMan Aug 30, 2010 10:16 pm af Gæst

» den stille opholdsstue
et gammel slot.. I_icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 11:30 am af TheBlondie :D?.

» en tur i skoven
et gammel slot.. I_icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:59 am af Saphira

» Heeej alle kig venligst her!!! tak xD
et gammel slot.. I_icon_minitimeTors Jul 22, 2010 11:35 am af Saphira

» Join - Behind the screen
et gammel slot.. I_icon_minitimeTors Jul 22, 2010 9:52 am af Gæst

» emne
et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jul 16, 2010 8:29 am af Saphira

Mest aktive brugere
Saphira
et gammel slot.. I_vote_lcapet gammel slot.. I_voting_baret gammel slot.. I_vote_rcap 
Admin
et gammel slot.. I_vote_lcapet gammel slot.. I_voting_baret gammel slot.. I_vote_rcap 
Aleera
et gammel slot.. I_vote_lcapet gammel slot.. I_voting_baret gammel slot.. I_vote_rcap 
Sania
et gammel slot.. I_vote_lcapet gammel slot.. I_voting_baret gammel slot.. I_vote_rcap 
stefan
et gammel slot.. I_vote_lcapet gammel slot.. I_voting_baret gammel slot.. I_vote_rcap 
Hika
et gammel slot.. I_vote_lcapet gammel slot.. I_voting_baret gammel slot.. I_vote_rcap 
Night
et gammel slot.. I_vote_lcapet gammel slot.. I_voting_baret gammel slot.. I_vote_rcap 
TheBlondie :D?.
et gammel slot.. I_vote_lcapet gammel slot.. I_voting_baret gammel slot.. I_vote_rcap 
Laila
et gammel slot.. I_vote_lcapet gammel slot.. I_voting_baret gammel slot.. I_vote_rcap 
Tilde
et gammel slot.. I_vote_lcapet gammel slot.. I_voting_baret gammel slot.. I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 21 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alice

Vores brugere har i alt skrevet 413 indlæg i 49 emner
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Forum

 

 et gammel slot..

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 7:37 am

S:det hjemsøgte slot
T:13:00
V:regn hvade været sol
O:ingen er alene indtil videre

Shurican gik alene rundt og viste ikke hvor hun var henne,men det var et eller andet sted i Darkmystery.Hun har kun været her i tre dage og havde kun mødt en,hun kunne mærke en låg som hun ikke ved hvor førte hen.Hun og da hun gik ind ad porten kunne hun se at der lå et slot der og den var helt tom,hun gik der op for at være sikker,hun kom til slottens fortrappe og kunne hører at det var et gammel sted.Hun åbnede døren og den knirkede,hun var driv våd og kunne ikke hører andre ende hendes fodtrin og en lyd fra en ugle.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 7:46 am

Julia kom gående hen ad en sti udenfor det hjemsøgte slot(p se ava) hun gik lidt i hendes egne tanker lidt, for at fordybe sig lidt i tankerne kort en stund. Hun var drivbåd og håret dryppede ned på hendes hud og hænder og fødder, hun prøvede mest fakisk bare at ignorer den men det kunne hun ikke, saå hun gikv idere med lete skridt. Julia s hår var vådt og havde den særlige sorteblå agtigt farve(ava) hun gik hen til porten af slottet og gik derind."hmm her har jeg hvist aldrig været før" sagde hun stille og tog et kig rundt
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 7:49 am

Shurican kunne hører stemme,så hun lyttede efter.Hun gik videre lidt rundt så måtte stødde ind på vedkommen lidt senere eller et andet tidspunkt.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 7:54 am

Julia gik videre men stopped ekort hvad var det hun kunne lugte blod som hende selv, hun snusede vider elidt og gik nogle skridt til hun nåede hen til en pige"hvad laver du herinde jeg kunne lugte dit blod"sagde hun med et lille slik rundt om hendes egen mund, hun havde enlig ikke lyts til blod hun fik nemlig taget for sig af et lile offer indne hun gik forbi slottet udenfor
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 7:58 am

hun vendte sig om"kigger bare,jeg kom her for 3 dage siden"sagde hun"hvad med dig selv"spurgte hun pigen "så var det dig jeg hørte "hun stod stille.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:01 am

Julia nikkede kort mens hun lagde hovedet til den ene side"ja det avr det jeg gik mig en tur i området og kom lige forbi slottet her så ville en tur på udforsking derinde, men så følte jeg noget, nærmere nogen som var dig dit blod afsløre det lidt og også din lugt"sagde hun med et bredt lille smil så tænderne kunne ses ved hendes mundvig"regnen skyller virkelig meget ned"sagde hun så
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:04 am

"ja"sagde hun "men det har jeg okey med" hun gav et smil på læbenog viste ikke hvad hun ellers sige.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:11 am

Julia duftede lidt rudnt ved hende hun duftede af den slags blod som hende selv"foresten hyggelgit at møde dig mit navn er Julia Vermillion stone"præsentere hun sig kort med et lille buk forover til hende hun så meget venlig ud hendes ansigt også så venligt men mon der var noget uhygge over dette slot de var inden i.
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:14 am

"hyggeligt at møde dig "sagde "mit navn er Saphira Changlee"hun med et venligt smil og lyttede lidt til slotet,men hun syntes at der bare var stille og drejede ansigtet fra den ene side til den anden siden og vendte ansigtet mod julia.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:17 am

Julia bukkede kort for at være mer fornem som hun altid var"i lige måde og har du lyst til at udforske slottet nærmere"spurget hun med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:19 am

"ja det vil jeg godt" sagde hun med et smilte venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 9:16 am

Hun gik lidt og så bagover om hun var"jeg tror stedet her bygger på mange ting"sagde hun med et lille nik og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 9:19 am

"det tror jeg også"sagde hun og mærkede med hænder hen over væggen"men hvor gamelt er slotet egentlig"hun løftede hovedet op mod loftet.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 9:26 am

Julia kiggede på hende og lidt på loftet der hang en lysekrone uden nogle lys i, der var spindelvæv over det hele"det ved jeg ikke men gætter på meget gammel der er få møbler heridne med støv rudnt om og huller i"sagd ehun med et lille nik
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 9:30 am

"okey"sagde hun som et fornuftigt gæt og vendte ansigtet igen mod hende"gad vide hvem slottet har tilhørt,altså hvem der har boedet her"hun drejede ansigtet fra den ene side til den anden side.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 9:34 am

Julia trak på skulderen med hovedte til den ene side, mens hun gik hen til en sofa helt ødelagt med en masse huller i"ved det ikke tror du ejeren lever eller er dø, eller hjemsøger slotte"spurge hun undren
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 9:45 am

"det ved jeg ikke,jeg kender ikke så mege til tingene her"sagde hun og trak på skuldren og gik hen til et gammel reol.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 9:50 am

Julia kiggede på hende med et lilel blik hendes øjne lyste lidt op i mørket"heller ikke mig men på en underlig måde kan jeg godt lig stedet ret uhygge foresten du et magisk væsne også ikk"sagde hun med hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeFre Jun 25, 2010 10:01 am

"jo og jeg kan godt lide sådan et sted her og lidt mere uhygge"sagde hun og vendte ansigtet mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeLør Jun 26, 2010 9:46 am

Julia nikkede med et smil på læben det hun mest elskede var at være i et uhyggeligt sted, med hende"det meget hyggeligt gad vide hvordna køkkenet, værelserne, og badeværelserne ser ud jeg vil undsøge de ting vil du være med Saphira
to vampyre"sagde hun lumsk
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeLør Jun 26, 2010 9:50 am

"jo"sagde hun og vendte sig mod Julia,hun ville også gerne vide hvordan køknet og badeværelse,værekser de ser ud.Hun gav et lille nik for at de kan gå lidt videre,hun tænkte på hvorfor folk tror at stedet er hjemsøgt,men der må være mange grunde til det.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeLør Jun 26, 2010 9:54 am

Julia vendte sig lidt rundt til hende"hvor skal vi gå hen først wow tænk nu hvis vi så spøgelser her"sagde hun meget foriundret hun havde aldrig set en spøgelse før og det ville være helt vildt spændene at se et. Hun kiggede på Saphira for at se om hun havde nogen forslag til hvor de skulle gå hen først.
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeLør Jun 26, 2010 9:57 am

"tja vi kunne se værelset "sagde hun og tænkte lidt,medmindre julia kom på et andet forslag men så ville hun heller ikke sprøge.

//skal spise men kommer igen//
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeLør Jun 26, 2010 10:00 am

Jula nikkede det lød som et meget godt forslag"ja det lyder meget godt"sagde hun med et smil og nikkede lidt'

//helt iorden:D//
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitimeLør Jun 26, 2010 10:29 am

hun smillede og gav hende et nik og begyndte at gå ,hun kunne ikke komme på mere at sige.

//tilbage igen//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et gammel slot.. Empty
IndlægEmne: Sv: et gammel slot..   et gammel slot.. I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et gammel slot..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkmystery :: Darkmystery :: Det hjemsøgte slot-
Gå til: