Darkmystery
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til darkmystery fantasi hjemmesiden der hilser dig på din rejse som det væsen du ønsker at være vi håber i har nogle gode tider på vores side
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeMan Aug 01, 2011 12:50 pm af Gæst

» автоматизированный резательный комплекс СОЧИ-5
Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:35 am af Gæst

» посмотреть индийские фильмы онлайн вы найдете на kino-clubs.ru
Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeTors Jul 28, 2011 6:42 am af Gæst

» Join Underland
Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeMan Aug 30, 2010 10:16 pm af Gæst

» den stille opholdsstue
Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 11:30 am af TheBlondie :D?.

» en tur i skoven
Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:59 am af Saphira

» Heeej alle kig venligst her!!! tak xD
Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeTors Jul 22, 2010 11:35 am af Saphira

» Join - Behind the screen
Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeTors Jul 22, 2010 9:52 am af Gæst

» emne
Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeFre Jul 16, 2010 8:29 am af Saphira

Mest aktive brugere
Saphira
Se mig selv i spejlene-Tilde I_vote_lcapSe mig selv i spejlene-Tilde I_voting_barSe mig selv i spejlene-Tilde I_vote_rcap 
Admin
Se mig selv i spejlene-Tilde I_vote_lcapSe mig selv i spejlene-Tilde I_voting_barSe mig selv i spejlene-Tilde I_vote_rcap 
Aleera
Se mig selv i spejlene-Tilde I_vote_lcapSe mig selv i spejlene-Tilde I_voting_barSe mig selv i spejlene-Tilde I_vote_rcap 
Sania
Se mig selv i spejlene-Tilde I_vote_lcapSe mig selv i spejlene-Tilde I_voting_barSe mig selv i spejlene-Tilde I_vote_rcap 
stefan
Se mig selv i spejlene-Tilde I_vote_lcapSe mig selv i spejlene-Tilde I_voting_barSe mig selv i spejlene-Tilde I_vote_rcap 
Hika
Se mig selv i spejlene-Tilde I_vote_lcapSe mig selv i spejlene-Tilde I_voting_barSe mig selv i spejlene-Tilde I_vote_rcap 
Night
Se mig selv i spejlene-Tilde I_vote_lcapSe mig selv i spejlene-Tilde I_voting_barSe mig selv i spejlene-Tilde I_vote_rcap 
TheBlondie :D?.
Se mig selv i spejlene-Tilde I_vote_lcapSe mig selv i spejlene-Tilde I_voting_barSe mig selv i spejlene-Tilde I_vote_rcap 
Laila
Se mig selv i spejlene-Tilde I_vote_lcapSe mig selv i spejlene-Tilde I_voting_barSe mig selv i spejlene-Tilde I_vote_rcap 
Tilde
Se mig selv i spejlene-Tilde I_vote_lcapSe mig selv i spejlene-Tilde I_voting_barSe mig selv i spejlene-Tilde I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 21 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alice

Vores brugere har i alt skrevet 413 indlæg i 49 emner
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Forum

 

 Se mig selv i spejlene-Tilde

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

Se mig selv i spejlene-Tilde Empty
IndlægEmne: Se mig selv i spejlene-Tilde   Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeMan Jun 28, 2010 6:45 am

Tid:Middags tid deromkring
Omgivelser:spejle og en enkel bænk
Vejr:Lidt overskyet udenfor, og mørkt
Sted:Spejlsalen
P:Se ava
___________________________________________

Julia sad på gulvet foran et stort spejl der var spejle rundr om hende
små, og store, brede og tynde. Hun kunne se sig selv i forskellige vinkler,
så stille ikke nogen lød kun vindene der slog ind mod nogle væg udefra. Julia
s hår hang løst ned over skulderne og hun havde et megte sorgt udtryk i øjnene, hun
savnede sin søster meget, så lidt tid siden at hun havde set hende.
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Tilde

Tilde


Kvinde Antal indlæg : 4
Join date : 28/06/10

Se mig selv i spejlene-Tilde Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig selv i spejlene-Tilde   Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeMan Jun 28, 2010 6:54 am

Tilde, en fin vampyr pige kom gående med lette skridt hen mod en pige der sad på gulvet. Tilde kendte den pige, det var hendes søster Julia.
Tilde's uskyldige øjne sagde: - Søster, Julia!
"Julia," sagde hun med en rolig stemme og blide øjne. Tilde havde en sort kjole på. På kjolen var der nogle, blodrøde prikker. Hendes fødder og ben var bare.
"Julia," sagde hun igen og satte sig på hug ved siden af Julia. Hun lagde en gånd på Julia's skulder.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

Se mig selv i spejlene-Tilde Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig selv i spejlene-Tilde   Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeMan Jun 28, 2010 7:00 am

Julia kiggede på hende med et lille smil der hurtigt blev hurtigere hun krammede hende hun havde også rejst sig op, fra gulvet, hun var træt af at sidde på det kolde gulv ind ei det spejl foran Tilde og Julia kunne hun se de to kramme hinanden"Blodpletter"sagde Julia så tænkene mens hun lugtede lidt efter"Tilde hvad er der sket du har blod på din fine kjole og wow godt at se dig igen du ser jo godt og glad ud"sagde hun glad og smillende
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Tilde

Tilde


Kvinde Antal indlæg : 4
Join date : 28/06/10

Se mig selv i spejlene-Tilde Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig selv i spejlene-Tilde   Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeMan Jun 28, 2010 7:06 am

Tilde kiggede på Julia. "J.. Jeg var oppe at slås," sagde hun stille.
"Tak, og i lige måde!" Tilde gav Julia en krammer mere. Julia var okay meget højere end Tilde, men det der betød noget, var at de var søstre.
"Julia, jeg kan ikke leve et år uden at se dig!" sagde hun med et sødt smil og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

Se mig selv i spejlene-Tilde Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig selv i spejlene-Tilde   Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeMan Jun 28, 2010 10:15 am

Julia kiggede på hende med et venligt blik og smil hun var meget glad
for at se at Tilde var glad"tak og i lige måde"sagde hun smillende og lagde hovedet på skrå for bedre at ser blodet"med hvem stakkels dig"sagde hun lidt trist
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Tilde

Tilde


Kvinde Antal indlæg : 4
Join date : 28/06/10

Se mig selv i spejlene-Tilde Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig selv i spejlene-Tilde   Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeMan Jun 28, 2010 10:19 am

Tilde så ned i jorden. "Med en anden vampyr, der var større og stærkere end mig," sagde hun lidt efter og så igen på Julia.
"Jeg ku' ikke ikke gøre for det!" Hun så på Julia med de uskyldige øjne.
Tilde så ind i spejlet og derefter ned på blodet.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

Se mig selv i spejlene-Tilde Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig selv i spejlene-Tilde   Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeOns Jun 30, 2010 12:46 am

Julia smillede kært lidt og gav hende et kram et venligt, kært kram mens hun nikkede"self kunne du ikke det, jeg glad fór du ok du ser nu sød, og smuk ud med blod på kjolen"sagde hun med et lille smil over læberne, mens hun lagde hovedet på skrå og kiggede ind i såejlet der var mange spejle rundt om dem
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Tilde

Tilde


Kvinde Antal indlæg : 4
Join date : 28/06/10

Se mig selv i spejlene-Tilde Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig selv i spejlene-Tilde   Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeFre Jul 02, 2010 2:04 am

Tilde krammede Julia tilbage med et smil.
"Jeg ville aldrig og jeg siger aldrig, kunne leve uden dig," sagde hun og kiggede op på Julia. Hun lod den ene hånd glide ned til den strste blodpletpå kjolen. Hun kigegde lidt på den, før hun ige rettede blikket og opmærksomheden mod Julia.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Kvinde Antal indlæg : 103
Join date : 18/06/10

Se mig selv i spejlene-Tilde Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig selv i spejlene-Tilde   Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitimeFre Jul 09, 2010 1:47 am

Julia kiggede på kjolen mens hun tænkte lidt"du har fået blod har du ikke vi vampyre kan jo ikke leve uden blod det er meget vigtigt for os, jeg har sørget lidt for at få noget men ikke meget, og vi kan måske finde en ny kjole til dig uden blodpletter på. Tilde jeg føler det samme jeg vil ikke kunne leve uden dig"sagd ehun og nikkede til hende
Tilbage til toppen Go down
https://darkmystery.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Se mig selv i spejlene-Tilde Empty
IndlægEmne: Sv: Se mig selv i spejlene-Tilde   Se mig selv i spejlene-Tilde I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Se mig selv i spejlene-Tilde
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkmystery :: Indenfor Darkmystery :: Spejlsalen-
Gå til: