Darkmystery
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Velkommen til darkmystery fantasi hjemmesiden der hilser dig på din rejse som det væsen du ønsker at være vi håber i har nogle gode tider på vores side
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 01, 2011 12:50 pm af Gæst

» автоматизированный резательный комплекс СОЧИ-5
Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:35 am af Gæst

» посмотреть индийские фильмы онлайн вы найдете на kino-clubs.ru
Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 28, 2011 6:42 am af Gæst

» Join Underland
Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeMan Aug 30, 2010 10:16 pm af Gæst

» den stille opholdsstue
Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jul 27, 2010 11:30 am af TheBlondie :D?.

» en tur i skoven
Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 24, 2010 4:59 am af Saphira

» Heeej alle kig venligst her!!! tak xD
Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 22, 2010 11:35 am af Saphira

» Join - Behind the screen
Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 22, 2010 9:52 am af Gæst

» emne
Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 16, 2010 8:29 am af Saphira

Mest aktive brugere
Saphira
Langt hjemmefra - Page 2 I_vote_lcapLangt hjemmefra - Page 2 I_voting_barLangt hjemmefra - Page 2 I_vote_rcap 
Admin
Langt hjemmefra - Page 2 I_vote_lcapLangt hjemmefra - Page 2 I_voting_barLangt hjemmefra - Page 2 I_vote_rcap 
Aleera
Langt hjemmefra - Page 2 I_vote_lcapLangt hjemmefra - Page 2 I_voting_barLangt hjemmefra - Page 2 I_vote_rcap 
Sania
Langt hjemmefra - Page 2 I_vote_lcapLangt hjemmefra - Page 2 I_voting_barLangt hjemmefra - Page 2 I_vote_rcap 
stefan
Langt hjemmefra - Page 2 I_vote_lcapLangt hjemmefra - Page 2 I_voting_barLangt hjemmefra - Page 2 I_vote_rcap 
Hika
Langt hjemmefra - Page 2 I_vote_lcapLangt hjemmefra - Page 2 I_voting_barLangt hjemmefra - Page 2 I_vote_rcap 
Night
Langt hjemmefra - Page 2 I_vote_lcapLangt hjemmefra - Page 2 I_voting_barLangt hjemmefra - Page 2 I_vote_rcap 
TheBlondie :D?.
Langt hjemmefra - Page 2 I_vote_lcapLangt hjemmefra - Page 2 I_voting_barLangt hjemmefra - Page 2 I_vote_rcap 
Laila
Langt hjemmefra - Page 2 I_vote_lcapLangt hjemmefra - Page 2 I_voting_barLangt hjemmefra - Page 2 I_vote_rcap 
Tilde
Langt hjemmefra - Page 2 I_vote_lcapLangt hjemmefra - Page 2 I_voting_barLangt hjemmefra - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 21 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alice

Vores brugere har i alt skrevet 413 indlæg i 49 emner
Søg
 
 

Vis resultater som:
 
Rechercher Avanceret søgning
Forum

 

 Langt hjemmefra

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Sania

Sania


Kvinde Antal indlæg : 32
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 07, 2010 6:46 am

hun rystede på hoved
"Sådan en gang vrøvl" sagde hun, hun sænkede ikke engang stemmen.
Damen så surt på hende.
hun gik ud igen og så sig omkring på gaden.
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 07, 2010 6:50 am

//typisk mig at jeg kommer til at skrive mit bruger navn ind på City-of-live i stedet for Saphira,men deter også fordi at jeg skriver to emner i City-of-life//

Hun gik med ud og viste ikke hvor de så skulle gå hen.
Tilbage til toppen Go down
Sania

Sania


Kvinde Antal indlæg : 32
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 07, 2010 7:45 am

//ja, genkendte det nok//

Hun snurrede lidt rundt med et smil
"Du er den først jeg såden rigtig snakker med" sagde hun og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 07, 2010 7:53 am

"jo jeg har vist kun mødt tre og du er så den fjerde jeg har mødt"sagde hun og tænkte på hvad hun ellers skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Sania

Sania


Kvinde Antal indlæg : 32
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 07, 2010 2:33 pm

hun nikkede lidt mens hun så på hende
"nå, skal vi gå lidt vidre?" spurgte hun så med et smil
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 07, 2010 2:37 pm

"ja lad os det"sagde hun med et smil og et nik hvor de så gik videre.
Tilbage til toppen Go down
Sania

Sania


Kvinde Antal indlæg : 32
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 08, 2010 1:32 am

"Hvor længe har du været i byen?" spurgte hun mens hun studerede sine omgivelser med sin evige opmærksomhed.
Hun bemærkede alt, lige fra en trappe op til taget til et barn der forsvandt om hjørnet med en pose æbler.
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 08, 2010 2:21 am

"hmm"sagde hun og tænkte "lidt over en måneder nu "hun vendet ansigtet mod sania"hvad med dig "for hun viste ikke hvor længe hun have været her.
Tilbage til toppen Go down
Sania

Sania


Kvinde Antal indlæg : 32
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 08, 2010 4:33 am

Hun nikkede lidt
"Jeg har været her i et par dage" smilte hun
"Faktisk har jeg ikke været andre steder endnu mens jeg har været her" hun så sig omkring med et glad smil
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 08, 2010 5:13 am

Shurican tænkte *okey*hun vendte ansigtet lige ud "da jeg kom her der vågnede jeg op på en kirkegaard og jeg tænkte at det her er ikke mit hjem"hun tænkte stadigvæk på hvordan hun var kommet her.
Tilbage til toppen Go down
Sania

Sania


Kvinde Antal indlæg : 32
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 08, 2010 9:22 am

Hun tænkte sig lidt om
"Det lyder ikke så godt...Så du faldt altså i søvn derhjemme? Og så var du pludselig på en kirkegård?" spurgte hun, det lød interessant.
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 08, 2010 9:26 am

"ja fra den en kirkegaard til den anden"sagde hun "og jeg ved ikke engang hvordan jeger havnet her"hun syntes at det var så mystisk for hvordan hun kunne havne her i Darkmystery fra hendes egen hjem uden at hun havde lagt mærke til det.
Tilbage til toppen Go down
Sania

Sania


Kvinde Antal indlæg : 32
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 08, 2010 12:54 pm

"har der foregået uforklarlige ting omkring der, eller er der nogle skumle personer, eller nogen der har forfulgt dig eller hvad som helst, som kan gi det mindste til en opklaring?" spurgte hun, detektiv arbejde, ikke hendes job, men hun elskede det alligevel
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 08, 2010 12:58 pm

hun rystede på hovedet eller nu hvor hun tænkte over det så kunne hun huske noget der skette før"jeg kan huske at jeg var i en kamp mod en ond magiker Dark flammer kaldte han sig"sagde hun og vendte ansigtet mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Sania

Sania


Kvinde Antal indlæg : 32
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 09, 2010 1:03 am

"Okay, hvorfor sloges i?" spurgte hun og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 09, 2010 1:31 am

"tja han kendte åbenbart min far og ville have noget som min far ikke ville give ham"sagde hun"han tror at min far havde givet mig det som darkflammer ville have før min far døde"hun viste ikke selv hvad han var ude efter og trak sig på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Sania

Sania


Kvinde Antal indlæg : 32
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 10, 2010 2:45 am

"Okay...Men det forklare jo bare ikke helt hvorfor du skulle herhen" sagde hun og kiggede sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeLør Jul 10, 2010 2:47 am

"næh det gør det nemlig ikke"sagde hun og trak sig på skulderen"for det har jeg tænkt på i langtid"
Tilbage til toppen Go down
Sania

Sania


Kvinde Antal indlæg : 32
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 9:18 am

"DEr må jo være noget her han vil eller som interessere ham...Vis det altså er ham" sagde hun
"DEr er jo altid muligheden for en anden...." hun så tænkende ud i luften
Tilbage til toppen Go down
Saphira

Saphira


Kvinde Antal indlæg : 166
Join date : 23/06/10

Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 11, 2010 9:22 am

"tja det ved man aldrig for som sagt han sagde ikke det han ville have"sagde hun"han sagde bare giv mig den "
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Langt hjemmefra - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Langt hjemmefra   Langt hjemmefra - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Langt hjemmefra
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkmystery :: au jus :: Città-
Gå til: